Menu
Bestsellery
Samsung FG87SUST
Samsung FG87SUST
611,56 zł 497,20 zł
szt.
Bosch PKE645CA1E
Bosch PKE645CA1E
866,80 zł 704,72 zł
szt.
SAMSUNG GALAXY A41 BLUE (SM-A415FZBD)
SAMSUNG GALAXY A41 BLUE (SM-A415FZBD)
1 056,31 zł 858,79 zł
szt.
PHILIPS 43PUS6504
PHILIPS 43PUS6504
1 279,52 zł 1 040,26 zł
szt.
Philips SHE3700BK/00
Philips SHE3700BK/00
37,75 zł 30,69 zł
szt.
HUAWEI P40 LITE CRUSH GREEN (51095CJX)
HUAWEI P40 LITE CRUSH GREEN (51095CJX)
810,29 zł 658,77 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.


Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli:

- towary są kompletne

- towary są w oryginalnym

- nienaruszonym opakowaniu

- towary są zwrócone w stanie niezmienionym

W PRZYPADKU REZYGNACJI Z ZAKUPU ZWRACANY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

F1 Sp. z o.o. Medyka 405a/15 37-732 Medyka z dopiskiem: „Zwrot towaru”.

Towar możesz też zwrócić osobiście w powyższym punkcie. Zawsze pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu oraz oświadczenia odstąpienia od umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest do pobrania TUTAJ.

WAŻNE

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru i kosztów zwrotu wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni.

Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.

REKLAMACJE

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, masz prawo do skorzystania z uprawnień określonych w gwarancji produktu. Możesz również złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 1 (jednego) roku od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

W TAKIM PRZYPADKU WADLIWY TOWAR PROSIMY ODESŁAĆ NA ADRES:

F1 Sp. z o.o. Medyka 405a/15 37-732 Medyka z dopiskiem: „Reklamacja towaru” lub pozostawić osobiście w powyższym punkcie, wraz z otrzymanym dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (paczka ekonomiczna), Sklep zwraca po rozpatrzeniu reklamacji.

WAŻNE

Masz prawo sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia towaru, należy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.

GWARANCJE

Gwarancja – to tryb reklamacji oferowany przez producentów i dystrybutorów. W ramach gwarancji reklamowany towar podlega naprawie przez autoryzowany serwis.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą lub paragonem) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji. Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury lub paragonu) do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu.

RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE

Ten tryb reklamacji przewidziany jest dla osób fizycznych jak i dokonujących zakupu w celu związanym z prowadzoną przez nich działalnością zawodową lub gospodarczą. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 1 (jednego) roku od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

ZWROT PIENIĘDZY

W przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten wygląda w następujący sposób:

- jeśli zamówienie opłacono kartą – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto karty

- jeśli zamówienie opłacono przelewem elektronicznym – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto, z którego otrzymaliśmy przelew

- jeśli zamówienie opłacono systemem przelewy24 – zwrot nastąpi bezpośrednio na konto przelewy24

- w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, płatności przy odbiorze lub gdy z przyczyn niezależnych od Sklepu identyfikacja rachunku bankowego, z którego nastąpiła płatność jest niemożliwa (brak możliwości zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty), zwrot nastąpi na konto wskazane przez Klienta e-mailem na podstawie zapytania złożonego przez nasz sklep.

Pobierz wzór formularza zwrotu TUTAJ

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

KONTAKT Z NAMI:

Telefon: 537 941 260

sklep1@el-mart.pl

Waluty
więcej więcej
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl